Reklám banner


Ezt az oldalt másoknak, intő példaként hoztam létre
nehogy ezektől az izéktől valamit is akarjanak :



20xx
GENERALI biztosító, mint pénzlopó specialista

Összességében 1-10-ig terjedő skálán osztályozva:

Munka minősége : 1
Ár/érték : 1
Ügyfél kiszolgálás : 8

Én ezek után nem tudom ezt a céget senkinek sem ajánlani, nagyívben kerülje mindenki aki STIHL gépet akar javíttatni vagy vásárolni ennál a faszinál, mert ez egy rabló és zsivány.
2013.nyara
STIHL-Viking Szakkereskedés és Szerviz
Jansz Multi Trend Ker. Kft. Gépész u. 14.


Történt a dolog, hogy a régi vagy 20 éves STIHL 018 benzinmotoros láncfűrészem vagy fél év pihenés után nem akart beindulni. Végül öntöttem benzint a hengerbe, akkor pöfögött amíg ki nem égett belőle, majd ismét leállt, ezért gondoltam, hogy porlasztó baja van.
Szétszedtem a porlasztót, de igazából semmi rendelleneset nem találtam benne. Kerestem egy STIHL márkaszervizt lehetőleg a közelemben. Ezért esett a választás a Budapest XI. kerület Gépész utcai "szervizre".

Felkerestem a céget átlagos nyitvatartási időben, de be volt zárva, a kapun egy csengő, hogy kérem csengessen. Gondoltam mit veszíthetek ha már egyszer idejöttem kvázi potyára. Egyszer csak előkeveredik egy hölgy és mondja, hogy a férje most nincs itthon de majd kettő óra körül lesz itt. Jól van gondoltam, hát majd visszajövök

Visszamentem ebbe a szervizbe kettő óra után 10-20 perccel, de megint csak be volt zárva, ismét csengetek, erre a családi ház hátuljából előkeveredik egy ember kis gatyában, aztán a családiház mögötti sufniba beinvitál, ahol csak úgy szanaszét hevernek a különböző kerti gépek szétszedve és az alkatrészeik.

Na mondom vazze ez egy STIHL márkaszerviz ????? Na mindegy kb. leszartam, hogy milyen a hely, előveszem a porlasztót, mondom, hogy mi a baj... Ohhhh, az ember egyből mint a vízfolyás, hogy van benne egy membrán és az kiöregszik és azt kell cserélni. Gyorsan szétkapja a porlasztót és mutatja, hogy ki van keményedve és, hogy ez ennél a típusnál megszokott dolog. Jól van gondoltam biztosan szakértője a dolognak ha már egyszer a STIHL nevét és az engedélyét adta ahhoz, hogy ez egy szakkereskedő és szerviz legyen. Azt mondja az ember, hogy ez most nincsen de meg tudja rendelni és holnapra itt lesz, 4000 Ft az ára. Hát egy kicsit füstölögtem, hogy mi kerül egy gumilapon a közepén egy fém biz-basszal 4000 Ft-ba, de mondom ez van, még mindig olcsóbb mintha kidobom a fűrészgépet.
Mondja az ember hagyjam ott neki a porlasztót és majd ő szakszerűen beleteszi meg kitisztítja. Mondom oké, végre valami pozitívum is akad.

Másnap elmegyek a porlasztóért a megbeszélt időben, a bolt szintén zárva, és szintén a hátsó sufniba. Az ember a membránt ugyan beszerezte, de össze nem rakta hanem akkor ott előttem gyorsan belerakta a membránt és kész. Kifizettem a 4000 Ft-ot, számlát természetesen nem kaptam, de mindegy leszarom nekem a működés a fontos nem a számla.
Nagy boldogan viszem haza a porlasztót, hogy majd most jól felaprítom a farönköket. Hát az öröm nem tartott sokáig, mivel összeraktam a gépet és az ugyanúgy nem indult be mint eddig.
Ismét szétszedem semmi különöset nem látok benne. Felhívom a faszit telefonon, hogy ugyanúgy nem jó a gép. Válasz: Hát akkor ki kell tisztítani a porlasztót, mert biztosan el van dugulva.
Mondom a káva anyját azt ígérte, hogy megcsinálja.... Na mondom ehhez sem megyünk többet.

Keresek tovább a neten majd rátalálok egy másik STIHL alkatrészeket árusító helyre ahol nem egy membrán hanem a komplett porlasztó felújító készlet 980 Ft és mégsem 4000 Ft.
Hát mondom a jó káva anyját ennek kis gatyás faszinak ez jól átbaszott, káva drágám eladott nekem egy membránt és még ugyanúgy nem is működik a láncfűrész mint eddig.

Na jó most jött az amit az ember hitetlenkedve hall, hogy megromlott a benzin.... kicseréltem a benzint, majd hosszas rángatás után a masina beindult és működött. Nem hagyott nyugodni a kíváncsiság és visszatettem a régi membránt a porlasztóba. Természetesen azzal is gond nélkül működött és semmi baja nem volt neki.

Nem is értem, hogyan kaphatott a STIHL cégtől ez a faszi működési engedélyt arra, hogy STIHL szakkereskedő és szerviz legyen. Időnként nem ellenőrzik a körülményeket ?

Összességében 1-10-ig terjedő skálán osztályozva:

Munka minősége : 1
Ár/érték : 1
Ügyfél kiszolgálás : 5

Én ezek után nem tudom ezt a céget senkinek sem ajánlani, nagy ívben kerülje mindenki aki STIHL gépet akar javíttatni vagy vásárolni ennél a faszinál, mert ez egy rabló és zsivány.



2012.02.15
ConTech kft nyák üzem

Árajánlatot kértem 1 oldalas nyáklap készítésére. Írtam a cégnek az e-mail címére.
Elküldtem a komplett pcb rajzolatot amiből bármelyik cég tud panelt készíteni, (csak a Contech kft nem), megírtam, hogy hány darab kell, milyen határidőre és nem kell semmilyen szita, meg semmilyen extra sem, a furat átmérő egységesen 0,5 mm.

Válaszul kaptam 2.5 óra múlva, hogy az oldalukon található excel fájlt töltsem ki ás azt küldjem el nekik, mert Ők már pedig csak az alapján tudnak, árajánlatot adni.

Válaszolom nekik, hogy nekem nincs excel-em és így meg sem tudom nézni az ő excel fájljukat, de mondom leírtam mindent, hogy hány darab milyen határidő, stb.

Csak vissza ír a hölgy, hogy hát akkor töltsem le az internetről az ingyenes excel néző programot. Meg különben sem tudja megnyitni amit küldtem mert nem gerber (zip file).

Minden normálisabb cégnek van weboldalán nyák lap kalkulátor és nem excel fájlokkal bohóckodik.

Megírtam nekik, hogy ajánlom figyelmükbe az ingyenesen letölthető zip kicsomagoló programot, meg ahogy látom nem akarnak pénzt keresni csak kifogásokat.

De jó ennek a cégnek, hogy ennyit baszakodhat egy megrendelővel, mert biztos annyi sok munkája van, hogy már belefullad és nem győzi a megrendeléseket feldolgozni.

Gratulálok az ügyfélbarát hozzáállásukhoz, inkább kínait választok mint egy ilyen körülményeskedő hazait.

Összességében 1-10-ig terjedő skálán osztályozva:

Válaszadási idő : 8
Munka minősége : Ismeretlen
Ár/érték : Ismeretlen
Ügyfél kiszolgálás : 0

Én ezek után nem tudom ezt a céget senkinek sem ajánlani, mert őskövület szocialista mentalitás uralkodik náluk, ahol a megrendelő örüljön, hogy egyáltalán szóba állnak vele.



2012.02.16
Nyákiroda bt

Árajánlatot kértem 1 oldalas nyáklap készítésére. Írtam a cégnek a megrendelés kérő form-on keresztül, mert csak megrendelni lehet, árajánlatot kérni azt nem lehet.
Jön a válasz 20 óra múlva, hogy gerber (rs274x) és fúró file-t (excellon) küldjek, mert csak ezekből tudnak gyártani.
Hoppá álljunk csak meg, egyelőre nem gyártatni akarok, hanem megtudni, hogy egyáltalán mennyiért dolgoznak.
De még ezt sem tudják megmondani. Ezek is biztosan valami robotok, akiknek beadjuk az inputot aztán kiköpik az outputot.

Így aztán ez a cég is felkerült a negatív kedvenceim oldalra.

Sőt rémlett a cég neve régebbről is, vissza kerestem a levelezésemben és egy évvel ezelőtt is már kerestem őket egy kész nyák újragyártása miatt. Hát akkor is kb. ugyanerre a semmire jutottunk mint most.

Összességében 1-10-ig terjedő skálán osztályozva:

Válaszadási idő : 5
Munka minősége : Ismeretlen
Ár/érték : Ismeretlen
Ügyfél kiszolgálás : 3

Én ezek után nem tudom ezt a céget senkinek sem ajánlani, de már jobbnak tűnik mint a Contech, de a pálmát még mindig a Globeltron viszi. (Majd megírom ezt a történetet is)



Na nem is kellett sokáig várni, megszületett az újabb idióta, ugyan nem cég de annyira kretén, hogy megérdemli, hogy itt szerepeljen :

2012. 02. 17.
Belányi László

Egy levelezési listára valaki küldött egy viccet, a tárgysorban a "muszáj" szóval.
Erre a fent nevezett beszólt, hogy muszály itt ?, mert, hogy a muszáj szót az nem j-vel hanem ly-vel írjuk.

Gondoltam felhomályosítom, hogy hát miért nyelvtan nácizik itten aztán közben hülyeségeket ír mert, hogy valóban "muszáj"-nak írják és nem "muszály".

Válaszként érkezik az alábbi:

"Te meg mit nácizol ?? Kapjá má a búrádhoz kisgyerek!! Tévedtem na, és, nagydolog. Csak arra próbáltam utalni hogy legalább már itt (is) nem kéne ezt ! De ilyen sőtéteknek mint te vagy ez kell. Ok. Pá"

Azért ezt nem lehetett válasz nélkül hagyni, erre írtam az alábbit:

"Ezt egyszerűen nem hiszem el.... Te csinálsz hülyeséget , sőt hátsót a szádból és még neked áll feljebb és még én szégyeljem magam ????... Hát vazze ez nagyon kész, és még én vagyok a sötét, vazz talán nézzél már tükörbe időnként, csak vigyázz be ne pisilj a pelusba :). De tudod mit akkor írjad ly-al, az való neked További minden jót."

Pedig egy komoly embernek ismertem meg, de úgy látszik az ember ilyen, ha megmutatják neki a hibáját, akkor azonnal előtör belőle az állati ösztön és oroszlánná változik, még jó, hogy nem feszített mindjárt keresztre.

Most ezen nagyon nincs mit értékelni. A konklúziót mindenki vonja le a saját gondolatai szerint.



2012. 03. 05.
Elekterv kft.

Történt, az, hogy 2012. január 2-án leadtam nyomtatott áramköri lap készítésre egy megrendelést az Elekterv kft. weboldalán keresztül. Kb. 3 nap múlva tőlük valaki felhívott telefonon, hogy a furatok eltérő méretűek és ezt pontosítsuk, akkor abban maradtunk, hogy nyugodtam javítsa ki egységesre. Gondoltam ezzel biztosan elindult a munka és ha készen lesz majd szólnak, hogy mikor lehet érte menni.
Mivel 15 munkanapos határidőre kértem úgy számoltam, hogy ez január 20. napján készen lesz. Telefonon hívtam őket kb. 15-én, hogy mégis mikor lesz kész és akivel beszéltem azt mondta, hogy nem úgy van ám az, hanem 25-én lesz kész. Gondoltam Ő biztosan jobban tudja mint a naptár, mondom akkor majd értesítenek ha elkészült.
Vártam, vártam, vártam, vártam, vártam, vártam,...
Aki olvassa ezt és unja a sok vártam szót, hát én is untam már, hogy ezek soha nem fognak küldeni se egy emailt se egy telefont megereszteni, hogy te hülye megrendelő akiből élünk, ugyan gyere már a vackodért és fizesd ki.
Így arra a következtetésre jutottam, hogy amíg nem hívnak addig nincs kész. Aztán január végén meguntam a várakozást és elkezdtem keresni másik céget.

Ennek köszönhetően kerültek ennek az oldalnak az elejére a negatív kedvencek, sőt így fogalmazódott meg az egész negatív kedvencek oldal létrehozása is.
Szóval találtam egy másik céget aki elkészítette és a megadott határidőben írt egy mailt, hogy postázta a cuccot, stb. Így el is készült a munka másnál.
Így tovább nem is foglalkoztam ezzel a MEK ELEKterv kft-vel.
Aztán március elején egy levelezési listán szóba került a nyák gyártás és ott is leírtam, hogy ez egy gagyi cég, mert a január 2. óta még mindig nincs kész a munka. Valószínűleg a cégtől is olvassa valaki azt a listát és 2 nappal később felhívott a tulajdonos mégpedig a következő módon: Telefon cseng, felveszem, engem keres név szerint (én megszoktam azt, hogyha valakit hívok és ismerem vagy legalább egy üzleti kapcsolat van közöttünk akkor bemutatkozok, hogy ki vagyok, Na ez itt nem történt meg), szóval erre visszakérdeztem, hogy ugyan mégis kivel beszélek ha már egyszer név szerint keres, na erre sikerült megtudnom, hogy ki van a másik oldalon, majd folytatta tovább (kissé fennhangon, hogy van egy elkészült munka náluk, és mikor veszem át.
Na ezen én is felcsattantam, hogy már rég megcsináltattam mással, mert se egy telefon, se egy ingyenes emailt nem tudtak küldeni, hogy készen van a munka. Ha ennyire leszarják a megrendelőt, akkor így jártak mekkelektervék...



2013. 08. 30.
samott.info Marosi Gyula: 937-32-46 Ritka nagy kretén, majd ha lenyugodok akkor megírom az egész történetet...



Ide jön a többi idióta cég



Ide jön a többi idióta cég






Kezdő oldalra




Kattints a hirdetésre
Kattints ide